1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
3) Järgnevalt kontrollige ostukorv üle ning kui kõik on õige vajutage „Jätka ostu vormistamisega“
4) Avanenud lehel tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada püsikliendina, või täitke ankeet „Vormista tellimus külalisena“. Täitke lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine. Seejärel vajutage lingile „Jätka ostu vormistamisega“.
5) Aadressi lehel valige, kas soovite arvet tarnest eraldi saajale, näiteks ettevõttele. Kontrollige sisestatud andmete õigsust. Vajadusel lisage tellimusele kommentaar. Jätkamiseks vajutage lingile „Jätka ostu vormistamisega“.
6) Saatmise lehel kuvatakse teile võimalikud tarnetüübid. Kontrollige, kas valisite õige tarnetüübi, kinnitage kasutustingimustega nõustumist ning vajutage lingile „Jätka ostu vormistamisega“.
7) Seejärel kuvatakse ekraanile maksevõimalused. Tehke valik:
a) „Makse pangalingiga“ – järgneval lehel tehke valik SEB, Swedbank, LHV, Nordea, Danske või Krediidipanga pangalingi vahel ning vajutage „Edasi makset sooritama“. Makse pangalingiga toimub Paysera maksekeskuse vahendusel (makse saajaks märgitakse Paysera LT, UAB ning selgitus sisaldab Arlee.ee veebiaadressi). Paysera makse on turvaline ning me saame kinnituse Teie makse laekumise kohta viivitamatult, mistõttu saame koheselt alustada tellitud kauba komplekteerimist.
b) „Maksa pangaülekandega“ – esmalt kuvatakse Teie tellimuse lühikokkuvõte. Vajutage lingile „Kinnitan tellimuse“. Seejärel saadetakse Teile andmed, mille alusel saate tellimuse eest tasuda meie Swedbank või SEB pangakontole. Komplekteerime tellimuse peale tellimuse eest laekumist meie pangakontole.
8) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse E−R 11.00−17.00 ja L 11.00−14.00. Kui tellimus esitatakse laupäeval pärast kella 14, vormistatakse tellimus hiljemalt järgneval esmaspäeval.